<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4998556996160317880\x26blogName\x3d%E1%94%95+h+i+n+e+%E2%96%B2+g+a+i+n+%E2%98%BC+\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://pandaeyess98.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pandaeyess98.blogspot.com/\x26vt\x3d-6417610632874718104', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Le` Amoureuse;
World
Speaks
Rise and shine for another time
Sunday 16 December 2012 ◆ 6:08 pm

Assalamualaikum \(ˆ▽ˆ)/




Auuuuuuu (ʃ⌣ƪ) Cakk! ƪ(˚▽˚)ʃ hihihi ahah gediks. Rindunyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak update blog ni. Tetibe rupa blog aku lain kahkah. Memule aku ingat nak buang blog ni, lepastu bakar. Tapi memandangkan aku dah deactive twitter & fb, mati akal pulak aku kang taktahu nak buat ape kt umah. Study?

Memang taklah kan.

Ramai jugalah blogger famous aku stalk semenjak bermenjak menjak ni.Such as Maria ElenaIrine NadiaFatin Liyana. Taksangka diorang mengenali antara satu sama lain. Maria Elena tu bakal kakak ipar Fatin liyana. Irene Nadia geng blogger diaorang. Yang menarik dgn irine tu, dia berumur 20 tahun dan DAH KAHWIN! Cun gila! Suami pun handsome. Anak diorang mesti comel nanti :3 Kau pun comel? Untung laa

Pobondo yang den nak burak an sobona eh ni..

Tajuk entri nak kewl je, tapi entri tak kewl pun hakhakhaktuih

Aku taktahu kenapa sejak kebelakangan ni, aku jadi sensitif sangat. Sikit-2 touching, sikit-2 touching. Aku pang sekali kang bingai terus otak. Ceh nak pang diri sendiri pulak kan hm. But seriously, aku ni..... hihihi malu pula nak cakap hikhiks

...........

PANGG!!

Okay aku ni senang menangis. (-͡ ̗̊--̩̩̩͡ )

Haritu aku baca novel Rindu Dalam Sepi. Menangis-nangis aku baca :(

Cerita dia mengisahkan seorang lelaki yang EGO! Tersangat ego! Ego yang tersangat! Sangat. Ego. *nampak tak egonya disitu? Dia taknak luahkan perasaan cinta kepada seorang gadis. Dia bagi harapan dekat gadis tu. Tapi hanya harapan palsu. Gadis itu rasa tertipu lalu dia pun pergi jauh membawa dirinya yg terluka. Lelaki tu akhirnya sedar diri yang sebenarnya dia memang cintakan gadis tu. Dia pun main kejar-2 dengan gadis tu, I mean takdelah main kejar-2 siap sep sep lepastu "kau jadi" camtu. Means, lelaki tu kejar, dah jumpa lepastu gadis tu lari. Kejar, jumpa, lari, nyorok. At last, mcm biasa lah kan, setiap cerita mesti ada happy ending right? And I hope mine too.

Tapi aku agak menyampah dgn cerita tu sebab cerita dia macam memerli aku. Yknow, it actually stories what happened in my life. 

Ehem nvm anyway, aku nak bagitahu yang berlaku kat aku sepanjang cuti ni :-

✔ Ketagih budu
✔ Panda eyes bertambah
✔ Mata semakin rabun
✔ Muka mengembang
✔ Imaginasi makin tinggi, maksudnya makin kuat berangan kehkeh
✔ Semakin mencintai buku *tipu

Malas nak cakap banyak. Tadi aku download cerita Brave. Tinggal 99.97%. Lepastu abah shutdown laptop.

Memang best.

BEST GILA.