<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4998556996160317880\x26blogName\x3d%E1%94%95+h+i+n+e+%E2%96%B2+g+a+i+n+%E2%98%BC+\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pandaeyess98.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pandaeyess98.blogspot.com/\x26vt\x3d-8999963696773330458', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Le` Amoureuse;
World
Speaks
Homework , aku benci perkataan tu -,-
Saturday, 18 February 2012 ◆ 12:22 am



Assalamualaikum :3
Seperti biase , tajuk tu tajuk tu *tuding jari kaki* menggambarkan diri aku yg sobonar bonar eh . Harap maklum .
Nak tahu tak ? Nak ? Tak ? Kau taknak pun aku nak bagitahu gak harhar . K harini adalah hari yg malang sebab .... sebab .... sebab .... sebab .... *sedut selsema serta kahak* 

BEG
SEKOLAH
AKU 
TERTINGGAL
KAT 
ASRAMA

HUWAAAAAAAA !!!!!!!! :'O

Sila tepuk tangan dengan kuat sekarang . Aisemennn , benar belake kata-2 Sarah aku ni telan semut terlebih dose T..T 

Itulahhh kau , nak nyanyuk tu bertempat lah sikit . Balik umah pun nak terlebih eksaited sangat . Lompat-2 bintang bagai , dah macam orang Somalia dapat pau kacang goreng DM tahuuuu ? Ptuiihh :p Apa daaaa (maaf , saya mmg cenggini . Almaklumlah cakap sensorang ni dah jadi hobi) Sampai umah je , aku pun mulalah berdrama sembilu kasih kat situ . Meratap peninggalan beg skolah aku kat wakaf tu . Sadis walna'uzubillah betul dengan hw yang melampuh , nota-2 yg perlu diselesaikan , surat PIBG yg memerlukan autograf Encik Mohd Shuhud lagi . Humanggggg aihhhhhhhhh :O Habislah aku kene baham ngan Cg. Rupiah sbb taksiap nota . Psst , nama glamor kan ? *angkat kening* Cikgu aku tuh , muahmuah ai lap yu bebeh !!! K geli k . 
Hmmmm , memang ini ujian yg Allah berikan kpd aku . Redha jelah dengan ketentuanNya kerana setiap yg berlaku ada hikmah disebaliknya :'> sabar yuni , sabarrrr 
Sampai sini jelah . Nightline ni memekak je , aku tampar pemberita ni kang terus arwah . Haha ohkayy tamat al-sudah ~ 
Assalamualaikum . Adios amigos :D

Tiada lagi penggunaan "yunn" oh gedik k kbye ;)